Podział kosztów na grupy kosztów
Przy dodawaniu faktury kosztowej możliwe jest dzielenie kosztów na: grupy i typy kosztów MPK Pracowników lub inne listy słownikowe stworzone na potrzeby danej firmy. Podział […]
Przykładowa procedura obiegu dokumentów w firmie
Prawidłowy i sprawny obieg dokumentów księgowych w firmie jest jednym z najważniejszych procesów administracyjnych w firmie. Pozwala na płynne prowadzenie biznesu, brak zatorów w tematach i decyzjach, a w przypadku obiegu […]
Skanowanie faktur i OCR w systemie obiegu faktur kosztowych
Skanowanie faktur kosztowych, automatyczne odczytanie danych (OCR) i wprowadzenie do systemu obiegu faktur to niewątpliwie jedna z oczekiwanych funkcji. Digitalizacja faktur i OCR pozwala na maksymalne przyspieszenie dodawania faktur […]
Przykładowa ścieżka obiegu dokumentów ksiegowych
1. Wprowadzenie faktury
Połączenie obiegu zamówień z fakturami kosztowymi
Proces akceptacji kosztów to jeden z najważniejszych procesów wymagających odpowiedniej kontroli. Wpływa bowiem bezpośrednio na stan finansów firmy. Zakup w firmie rozpoczyna się od złożenia zamówienia, które może dotyczyć zasobów […]
Integracja tomDMS z systemami księgowymi
Aby zautomatyzować księgowanie faktur kosztowych zaakceptowanych w tomDMS możliwe jest zintegrowanie systemu z oprogramowaniem księgowym. Oprócz przekazywania danych o fakturach kosztowych można objąć integracją również bazę […]
Zarządzanie budżetem w obiegu faktur
W ramach rozwoju aplikacji tomDMS został stworzony moduł zarządzania budżetem dostępnym w ramach Obiegu Faktur Kosztowych. Główne funkcje Definiowanie budżetu i przydzielanie do działu lub pracownika Ustawianie […]