Dowolna ścieżka akceptacji
W każdej firmie obieg dokumentów wygląda inaczej. Wiemy o tym i dlatego system tomDMS umożliwia skonfigurowanie dowolnej ścieżki akceptacji faktur kosztowych.
Ścieżka akceptacji zbudowana jest z kroków, a każdy krok zawiera zestaw cech opisujących przetwarzanie faktury kosztowej.
Wprowadzanie i dekretacja faktury kosztowej w firmie
System tomDMS pozwala na wprowadzanie i opis faktury kosztowej, załączania skanu dokumentu oraz dodanie komentarza dostępnego dla innych Pracowników.
Dekretacja faktury kosztowej może być zrealizowana wg określonego sposobu: koszty mogą być przypisane do grupy lub typu, do działu, do pracownika lub do MPK.
Prosta i szybka akceptacja faktury kosztowej
Akceptacja faktury kosztowej sprowadza się do wciśnięcia przycisku.
W trybie akceptacji użytkownik ma dostęp do podglądu skanu dokumentu, parametrów opisujących fakturę jak również może dodać komentarz widoczny dla pozostałych pracowników.
Łatwy dostęp do dokumentów w całej firmie
tomDMS dostępny jest z poziomu przeglądarki internetowej na komputerze i tablecie.
Przechowuje i archiwizuje wszystkie wprowadzone dokumenty. Dzięki temu Pracownicy za pomocą wyszukiwarki mogą szybko odnaleźć szukaną fakturę oraz podejrzeć skan.
Dla każdego użytkownika istnienie możliwość nadania uprawnień do dokumentów oraz roli jaką będzie pełnił w ścieżce akceptacji.
Monitoring i przypomnienia
System tomDMS pozwala na ustawienie przypomnień e-mail o fakturach kosztowych oczekujących na akceptację, terminach płatności.
Integracja z systemem księgowym
tomDMS może być zintegrowany z dowolnym oprogramowaniem księgowym czy ERP, np. SAP, Sage, Wapro, Assecco, CDN Optima, Softlab.
Indywidualne dopasowanie do potrzeb
Zdajemy sobie sprawę, że obieg dokumentów w każdej firmie wygląda inaczej. Dlatego jako twórcy systemu tomDMS przyjęliśmy, że w trakcie prac wdrożeniowych możemy go dowolnie modyfikować, dopasowywać do indywidualnych potrzeb klienta i dodawać kolejne moduły z funkcjami.
Zobacz listę przykładowych dodatkowych modułów tomDMS